logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۰۸۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ابهر مطرح کرد:

ضرورت خودکفایی ایران در برخی صنایع حساس

ضرورت-خودکفایی-ایران-در-برخی-صنایع-حساس-
امام جمعه ابهر گفت: ضرورت خودکفایی در برخی صنایع حساس در ایران بسیار لازم است تا دشمن نتواند از این موضوع بر علیه ما استفاده کند، همین گوشی‌های هوشمند که ما استفاده می‌کنیم قابلیت انفجار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش تقوا و پرورش صفات متقی در وجود خود گفت: با تقویت این صفات دنیای خود را زیبا و آخرت خود را تضمین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی ضمن تسلیت حادثه معدن در طبس و طلب مغفرت برای بازماندگان این حادثه، تصریح کرد: این موضوع می‌طلبد که نکات ایمنی در محیط‌های کار را رعایت شود، هر چند گازهای محبوس در معدن غیرقابل پیش‌بینی بوده و در معدن‌های پیشرفته نیز این حوادث به جود آمده است ولی باید دقت بیش‌تری صورت بگیرد تا این‌گونه کارگران زحمت‌کش مظلومانه از بین نروند.

امام جمعه ابهر به اهمیت جنگ روایت‌ها اشاره کرد، افزود: در این قضیه دشمن سعی در ناتوان نشان دادن ایران داشت در حالی‌که هم در صدا و سیما اطلاع‌رسانی خوبی داشت و مسئولان هم در حادثه به موقع حضور پیدا کردند ولی در این جنگ روایت‌ها ما باید حرف بزنیم و اجازه بهره‌برداری به دشمن ندهیم.

وی با اشاره به انفجار پیجر‌ها در لبنان، متذکر شد: کسانی که دستور انفجار داده و این دستگاه‌ها را ساخته همگی یک‌ عده جنایت‌کار بودن و بی‌رحمانه از این تکنولوژی استفاده کردند.

مرادپور با اشاره به تأکید رهبری به خودکفا بودن در تکنولوژی خاطرنشان کرد: ضرورت خودکفایی در برخی صنایع حساس در ایران بسیار لازم است تا دشمن نتواند از این موضوع بر علیه ما استفاده کند، همین گوشی‌های هوشمند که ما استفاده می‌کنیم قابلیت انفجار دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر